Wittson

iššūkis

Wittson - Lietuvoje įsikūrusi išskirtinių titano dviračių gamintoja, kuri mums labai artima dėl savo istorijos, požiūrio į darbą ir, be abejo, vietovės. Wittson gamintojai yra tikri profesionalai, kurių gyvenimai sukasi aplink dviračius kelis dešimtmečius. Wittson meistrų pagaminti dviračiai įžengė į rinką jau seniai, bet ilgą laiką buvo pardavinėjami be prekinio ženklo. Galiausiai atėjo laikas Wittson ant šių nepakartojamų dviračių uždėti savo ženklą ir prisistatyti pasaulinei rinkai kaip lietuviškai titano dviračių gamintojai. Kartu su Wittson paleidome jų puslapį, kuris padėjo pristatyti jų prekinį ženklą rinkoje.

Atvejis

Kai tik pradėjome dirbti su Wittson puslapiu 2004 metais, mes jau gana ilgai pažinojome žmones, slypinčius po šiuo prekės ženklu ir buvome kartu dirbę prie kelių projektų Tokie projektai visada vyksta greitai ir sklandžiai. Kai žinai savo klientą, labai lengva suprasti jo poreikius. Bent jau mes taip galvojome... Mūsų patirtis su Wittson mums buvo neįkainuojama pamoka.

Didžiausias mūsų patikrinimas šiame projekte buvo pradinė stadija, kaip konsultavomės su klientu ir stengėmės suprasti jų iššūkį. Mes juos pažinojome. Mes žinojome, ko jiems reikia. Produktas, kurį mes turėjome pristatyti rinkai buvo išskirtinis, asmeniškai gaminamas kiekvienam klientui ir gana brangus. Tas viskas aišku – mums reikėjo prabangaus puslapio, kuris perteiktų tą išskirtinumą. Tokios išankstinės žinios ir noras viską padaryti greičiau mus ir paklaidino projekto pradžioje. Mums teko atsipeikėti, kai supratome, kad nors ir labai gerai pažįstame klientą ir jų siūlomus produktus, labai svarbu klausyti – atidžiai klausyti – kliento be jokių išankstinių nusistatymų. Kai galiausiai palikome savo nusistatymus nuošalyje ir išklausėme kliento, supratome, kad tas sprendimas, kurį buvo sumanę visiškai netiko nei Wittson, nei jų klientams.

Wittson klientai neperka vienetinių titano dviračių norėdami pasirodyti. Jie yra patyrę dviratininkai, kurie ieško „draugo visam gyvenimui“, o ne naujo dviračio, kuriuo galėtų pasipuikuoti. Todėl ir puslapio sprendimą, kurį buvome sukūrę reikėjo kelis kartus supaprastinti. Puslapis turėjo būti „žemiškesnis“, realistiškesnis, atspindintis techninę patirtį ir meistriškumą, o ne prekės išskirtinumą.

Mes didžiuojamės galutiniu rezultatu. Šis sprendimas atspindi prekės ženklą ir pagal užsakymą pagamintų dviračių rinką, ir yra persmelktas pasididžiavimu, kurį Wittson meistrai jaučia savo darbui – ir mes jiems pritariame. Tačiau tai, ką mes prisimename ir vertiname iš šio projekto yra pamokos, kurių išmokome po daugelio darbo metų – klausytis kliento be išankstinių nuostatų. Taip, mus to mokė mūsų pačioje verslo pradžioje. Tačiau ši paprasta taisyklė taip lengvai pasimiršta, kai įgyji patirties ir pasitikėjimo versle. Mes esame dėkingi Wittson komandai, kad sugrąžino mus ant žemės ir priminė mums apie svarbiausią įgūdį mūsų versle klaustis kliento. Įdėmiai klausytis kliento.